Strona Główna  »  Dla kandydata  »  Dlaczego PARNAS?

Dlaczego PARNAS?

  • W naszej szkole panuje atmosfera przyjaźni i wzajemnej akceptacji.
  • Szkoła zapewnia opiekę uczniom w godzinach 7:00 – 18:00. W tym czasie, oprócz zajęć obowiązkowych, uczniowie mają także możliwość wzięcia udziału w licznych zajęciach dodatkowych dostosowanych do ich wieku oraz zainteresowań.
  • Zapewniamy uczniom wszechstronny rozwój osobowości, rozwijamy poczucie własnej wartości i wiary we własne możliwości.
  • W naszej szkole uczniowie czują się bezpiecznie. Mogą polegać na naszej profesjonalnej kadrze pedagogicznej, która do każdego ucznia podchodzi indywidualnie i opiekuje się nim zarówno w czasie lekcji, jak i podczas aktywizujących zajęć dodatkowych
  • Uczymy, jak się efektywnie uczyć. Wdrażamy uczniów do odpowiedzialności za własną naukę i zdobywanie wiedzy (warsztaty nt. metod uczenia się, pracy mózgu, badanie stylów uczenia się)
  • Każdemu uczniowi zapewniamy stałą pomoc pedagogiczno-psychologiczną.
  • Stawiamy na naukę języków obcych – język angielski i niemiecki (5h tygodniowo)
  • Rozwijamy umiejętności dziennikarskie poprzez gazetkę szkolną „Agrafka”, która corocznie zdobywa nagrody na konkursach gazetek szkolnych m.in. Forum Pismaków
  • Realizujemy ciekawe projekty edukacyjne: ”Wiem, co jem”,” Kalejdoskop epok”, projektowanie i zakładanie ogródka szkolnego
  • Angażujemy się w akcje społeczne i charytatywne
  • Dbamy o rozwój kulturalny uczniów poprzez liczne wycieczki edukacyjne oraz wyjścia kulturalne m.in. warsztaty w Hydropolis, w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawstwa w Myśliborzu, wyjścia do muzeów kina czy teatru.
  • Jesteśmy szkołą z czołówki rankingów
  • Oferujemy ciekawe zajęcia dodatkowe m.in. kółka plastyczne, zajęcia teatralne, zajęcia dziennikarskie, robotykę i programowanie, zajęcia artystyczne i wiele innych.
  • W ramach dodatkowych zajęć uczniowie realizują kreatywne projekty wykorzystujące pomoce technologiczne, pracę grupową, opierające się na łączeniu wiedzy z różnych przedmiotów i budowaniu ważnych umiejętności i kompetencji.

"Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób, aby uczniowie uważali ją za cenny dar, a nie za ciężki obowiązek." - Albert Einstein